3.2.16

Ο Αρειανός, η Δανέζα και ο Ζόμπις

               Αυτή η ανάρτηση είναι τρία σε ένα, είναι λίγο από "Λάθος Ταινία", λίγο από "Σαν Σε Λάθος Ταινία" και λίγο από "Λάθος Νέα", γι' αυτό θα το βάλω και στις τρεις κατηγορίες.
               Από τότε που ήρθα στο Γιουκέι, έχω δει μόνο μαλακίες και συγκεκριμένα δύο. Στον κινηματογράφο εννοώ, όχι γενικά. Έτσι έτυχε, λόγω παρέας, όχι από προσωπική μου επιλογή (να πηγαίνεις μόνος σου!). Πρώτα είδα τον "Αρειανό", που σας τα έχω ξαναγράψει, όχι στο μπλογκ αλλά στο Φέισμπουκ. Βλέπεται μόνο αν έχεις μπροστά σου δύο πανσέτες, ένα χωριάτικο λουκάνικο, δύο πατάτες, μία τυροκαυτερή, μία κωλοκυθοκεφτέδες για σαλάτα και πέντε Χένινγκερ.

Πήγα στο κινηματόγραφο να δω τον Αρειανό. Πρώτον (Προσοχή, μεγάλο σπόιλερ!!!) δεν έχει Αρειανούς (ούτε Παοκτζήδες) και δ...
Δημοσιεύτηκε από Λάθος Ταινίες στις Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2015
           
(Άμα έχεις δει την αφίσα, είναι σαν να έχεις δει την ταινία)

               Προχθές παραλίγο να δω τους "Μισητούς Οκτώ" του Ταραντίνου και αν και έχω ξενερώσει τα τελευταία χρόνια με τις ταινίες του, πιστεύω ότι τουλάχιστον δεν θα βαριόμουν. Τελικά έκατσε να δούμε το Ντάνις Γκερλ, που μέχρι να δω τον τίτλο γραπτό, νόμιζα ότι λεγόταν Danny's Girl και όχι Danish Girl και συνειρμικά μου ήρθε στο μυαλό, το Pavlov's Dog (ότι να 'ναι) και σκεφτόμουν μήπως ο Ντάνι είναι κάνας φρίκουλος, που κάνει στο γκομενάκι του, το βίο αβίωτο. Αλλά όχι, καμία σχέση, δεν ήταν το κορίτσι του Ντάνι, ήταν το κορίτσι από τη Δανία (και συνειρμικά μου ήρθε στο μυαλό ο Λαρς Ούλριχ) και κατάλαβα από τον τίτλο και την αφίσα περί τίνος πρόκειται.
(Αφίσα είναι αυτή; Που είναι τα τέρατα; Οι εκρήξεις; Τα αίματα; Τα βυζιά;)

              Το μόνο θαύμα της έβδομης τέχνης που συνέβη στην προβολή, ήταν ότι βγήκα ζωντανός από την αίθουσα, χωρίς να έχω καρφώσει το καλαμάκι της κόκας κόλας στο μάτι μου και να έχω την άλλη άκρη του στο στόμα μου, για να ρουφάω τον εγκέφαλό μου. Χίλιες φορές να κοίταγα για δύο ώρες ένα Δανέζικο τυρί και να μου τρέχουν τα σάλια (όχι ότι δεν το έχω κάνει). Ευτυχώς που ο Ρομποζόμπις κατάφερε να πάρει άδεια για την νέα του ταινία "31" και θα βγει φέτος στις αίθουσες. Άντε να δούμε και κάτι σοβαρό επιτέλους.
(Αυτή είναι αφίσα!)

               Μιας και τον ανέφερα, η νέα του ταινία έκανε πρεμιέρα στο Σάντανς, το προηγούμενο Σάββατο και οι τρεις πρώτες κριτικές, είναι δύο κατά, μία υπέρ. Τα αρνητικά στοιχεία που του φορτώνουν οι κατά (κόλλημα με τα 70'ς, ξεχασμένοι ηθοποιοί, υπερβολική βία, μη ρεαλιστικοί διάλογοι, πλοκή που δεν βγάζει νόημα κλπ), εγώ τα βρίσκω θετικά, οπότε είμαι αισιόδοξος.
               Εντωμεταξύ, την ιδρώνει τη φανέλα, δεν φτάνει που πέρυσι κυκλοφόρησε το "Βένομους Ρατ" και φέτος το "31", ετοιμάζει νέο άλμπουμ, το οποίο θα είναι πακέτο, μαζί με νέα ταινία, που θα λέγονται "The Electric Warlock Acid Witch Satanic Orgy Celebration Dispenser"! Τώρα που γυρίζει Ρομπ! Ότι φάμε ότι πιούμε, τώρα που πουλάμε! Τρέχουμε τώρα! Όσο και να τον συμπαθώ όμως, δεν μπορώ να ακούω μαλακίες τύπου "Αυτό θα είναι το καλύτερό μας άλμπουμ, έχω να νιώσω έτσι από την εποχή του Χελμπίλι Ντέλουξ". Ρε μαλάκα! Το ίδιο έχεις πει στα τελευταία τρία άλμπουμ και το ένα είναι χειρότερο από το άλλο. Έφτασες στο σημείο, να ονομάσεις το προ-προηγούμενο σου άλμπουμ,  "Χέλμπιλι Ντέλουξ 2" και ήταν από τα χειρότερά σου. Ήμαρτον! Το κομμάτι που "διέρρευσε" από το νέο του άλμπουμ πάντως, μου φάνηκε μισό καλό, μισό μαλακία. Θα δούμε και θα ακούσουμε.

(Το "πειραχτήρι" του νέου άλμπουμ)
"Όλα σκατά!"

5 σχόλια:

  1. Ρε ππυστη μου, ξερεις τι μου κανει εντυπωση με την παρτη σου; Δεν εχεισ γραψει ακομα μαλακια αρθρο. Ολα ειναι ενα κι ενα. Εισαι Εμπειριας ρε!
    Βεβαια μπορει στο μελλον να γραψεις καμια μαλακια και να σε κραξω.
    ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμένα θα μου κάνει εντύπωση, αν όλα αυτά τα λες στα αλήθεια. Πάντως μετά το Τραβέλι, μου έφυγε ένα μέλος (όχι του σώματος).
      Το ορκίστηκες! Θα περιμένω.

      Διαγραφή
  2. Στην αφίσα του 31 είναι το κορίτσι από τη Δανία ξαπλωμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω. Το ελπίζω να είναι και η Δανέζα και ο Αρειανός και ο Αστακός και ο πόλεμος των άστρων. Οι σινεμάδες πλέον στη συνείδησή μου, είναι μόνο για να τρώω ποπκόρν και να το χέζω στις τουαλέτες τους.

      Διαγραφή